Subject: Keila SOS perekodudest
From: "Aun Aare" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 15:26:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindaja

SOS Lasteküla osutab asendushooldusteenust Keilas asuvas lastekülas, kus
perekodud paiknevad ühel ja samal kinnistul, kuid erinevate aadressidega:
Ülase tn 8, 11, 13 ja 15.

Keila lastekülale on väljastatud tegevusluba, mis katab kogu kinnistul
osutatava teenuse. Samuti on meil olemas Terviseameti 08.04.2012
väljastatud tõend (lisatud kirjale), kuid sellel on märgitud aadressina
üksnes Ülase tn 11. Tõendil on siiski kirjas, et lubatud lastekohtade arv
on 72, mis vastab kogu kinnistul paiknevate perekodude maksimaalsele laste
arvule. Tegelik laste arv on tänaseks sellest märkimisväärselt väiksem.

Sotsiaalkindlustusamet on juhtinud meie tähelepanu asjaolule, et
Terviseameti tõendil on märgitud vaid üks aadress, mis võib tekitada
küsimusi teiste samal kinnistul paiknevate perekodude hõlmatuses.

Seetõttu soovime Teilt täpsustust: kas nimetatud 08.04.2012 väljastatud
tõendit saab käsitleda kehtivana kogu Keila lasteküla kinnistu ulatuses,
s.o kõikidele aadressidele (Ülase tn 8, 11, 13 ja 15), kus
asendushooldusteenust osutatakse?

Arvestades, et tõend on väljastatud tähtajatult ning sellele on märgitud
kogu lasteküla maksimaalne laste arv, oleksime tänulikud, kui saaksite
kinnitada selle kehtivust kogu kinnistul või anda juhiseid, kas ja kuidas
oleks vaja dokumentatsiooni ajakohastada.

Lugupidamisega

AARE AUN

Haldusjuht

SOS Lasteküla Eesti Ühing MTÜ

Jalgpalli tänav 21

11312 Tallinn

+ 372 5330 8635